1. Want to get our most recent announcements - and XP codes - in your email?

    Sign up for our brand new mailing list!

Announcement (Türkçe) MineZ: Maceracının Güncellemesi

Discussion in 'MineZ' started by Mistri, Aug 9, 2020.

Announcement - (Türkçe) MineZ: Maceracının Güncellemesi
  1. Mistri Network Lead

    XP:
    721,705xp
    English

    [IMG]

    Merhaba Hayatta Kalanlar!

    Geri döndük! Temmuz ayında bizi özlediğine eminim. Biraz ara verdik ama emin olun, dünyayı sallamak için daha fazla fikir ve mekanikle geri döndük.

    Eminim hissetmişsindir. Her gün biraz daha soğuyor. Her gün biraz daha kısalıyor. Sonbahar geliyor ve beraberinde bir sürü güncelleme de geliyor. Açılacak birsürü şeyvar, öyleyse hemen içeri atlayalım!

    MineZ Admin Başvuruları

    Birincisi ve en önemlisi, MineZ Yönetim ekibi taze et arıyor... Yani perde arkasında bir adım atma ve MineZ Mini Yöneticileri olarak ekibe katılma yeteneği. Hepimizin sevdiği oyunu yönetmeye yardımcı olmakla ilgileneceğinizi düşünüyorsanız, lütfen başvurmaktan çekinmeyin.

    Başvuru süreciyle ilgili tüm yönergeler aşağıdaki Google Formlar bağlantısında bulunabilir. Bunları dikkatlice okuduğunuzdan emin olun!

    Açıkçası, her başvuruyu kabul edemeyiz, ancak başvurunuza zaman ayırıp biraz daha fazla çaba sarf ederseniz, bu fark ettirebilir.

    Başvurmak için buraya tıkla!

    Civilian Ganimet Revizyonu

    Ganimet Revizyon Güncellemesi, Askeri Ganimet için tam bir yeniden düzenlemenin yanı sıra kuzeye seyahat ederken teçhizatın ilerlemesini kolaylaştırmaya yardımcı olacak yeni zırh katmanları eklediğini görse de, epeydir ezici olan belirli bir sandık seti var. Civilian Ganimetinin bu revizyonu, şüphesiz MineZ'i sarsacak ve oyuna daha önce hiç görülmemiş yepyeni bir şey katacak yepyeni bir eşya tarafından doğdu.

    Çantalar

    Bekle, şaka yapıyor olmalısın, değil mi?Hayır! Gerçekten de, MineZ'in her zaman sahip olmadığı hayatta kalma oyunlarının bir yönü, envanter alanınızı artırmanın bir yolu olmuştur. Küçük Çantalar! şeklinde üst düzey Civilian sandıklara yepyeni bir ürün ekliyoruz. Bu küçük çantalar, mobil envanterinizde doğrudan bir genişleme işlevi görecek.

    Elinizde tutmanız, sağ tıklamanız ve birlikte çalışması için ek 9 yuva envanter odasına erişiminiz olması yeterlidir! Daha basit olamazdı!

    Tabii ki, MineZ'de böylesine büyük bir değişiklikle, birkaç küçük sınırlama olmadan gelemez. Birincisi ve en önemlisi, eğer PVP Etiketli iseniz, çantayı açmak 10 saniye sürecektir ve bu süre zarfında elinizdeki öğeyi hareket ettiremez veya değiştiremezsiniz. Ayrıca envanter başına yalnızca bir torba ile sınırlandırılırsınız ve açıkçası kendi içlerine konamazlar.

    Bu değişiklik, arka planda üzerinde yoğun olarak çalıştığımız MineZ Bank'ın habercisi olarak geliyor. Bu çanta en önemli değişikliklerden biridir ve MineZ'e yeni bir soluk getirmeye yardımcı olacak ve gelecekteki açılımların önünü açacaktır.

    Dünyayı dolaşmanızı, bu çantalardan birini bulmanızı (nispeten nadirdir!) Ve onlardan tam olarak yararlanmanızı öneririz!

    Tier 3 Civilian Ganimeti

    Civilian Ganimeti üç kademede yeniden inşa edildi: civ_common, civ_uncommon, and civ_rare. Bu aynı zamanda civ_tool and tool_south'un emekli olduğunu gösterir. Ama korkmayın! Tüm araç öğeleri, daha geniş Civilian ganimet tablolarında birleştirildi. Düğmeler ve Çantalar civ_rare sandıkları için ayrılacak, ancak eski alet sandıklarına benzer şekilde tanıdık yerlerde olacaklar.

    Ayrıca, her bir ganimet öğesinin düşme oranını artırma şansı olan büyülü Kürek, Çapa ve Olta çeşitleri sunuyoruz.

    Civilian Loot'taki bu değişiklikler bize ganimet yerleşimlerinde daha fazla esneklik ve yeni şeyler tanıtmak için daha fazla alan sağlıyor!

    Alternatif Yaşam Tarzları

    Biz kimiz ki size bu oyunun nasıl oynanacağını söyleyelim? Bir oyunun zevki ve uzun ömürlülüğünün sunduğu birçok farklı olasılık ve oyun tarzından kaynaklandığını görüyorum. Bununla birlikte, MineZ'de asla tam olarak izini bırakmayan birkaç özellik ve yardımcı program var.Bu iki değişiklikle MineZ kariyerinize yeni seçenekler eklemeyi umuyoruz.

    Günü yakalamak

    Eğer benim gibiyseniz, daha iyi bir şey ortaya çıktığında oltanızı atabilirsiniz. Çoğu insan Zerbia Derinliklerine girmek için balık tutuyor, peki bu sıradan aracın cazibesi gerçekten nedir? Yine de bu kadar erken atma. MineZ dünyası hazinelerle dolu… eğer nereye bakacağını biliyorsan. Biraz şans ve biraz beceriyle, şimdi gerçekten değerli ganimetlerle sersemlemiş olabilirsiniz.

    Oyunda ilerleme hedefimizi sürdürmek için balık tutmaya derin bir dalış yaptık.Daha uygun bir ganimet şekli olmasını istedik. O bobber'ın yükselip alçalmasını izleyerek geçirdiğiniz zaman için ödüllendirici hissettiren bir şey.

    Z koordinatlarına göre üç bölüme ayrılan haritanın bu farklı bölümleri artık giderek daha fazla ödüllendirici ganimet sunuyor. Bunu kademeli bir balıkçılık sistemi olarak düşünebilirsiniz. Oyuncular artık okyanus ve nehir tabanlarında bulunan hazine için açık suları yağmalama seçeneğine sahipler. Şanslıysanız, balıktan başka bir şey bile yakalayabilirsiniz!

    Mezar Yağmacısı

    Bir başka yarı işlevsel mekanik olan mezar kazma, oyunun hiçbir zaman gerçekten tatmin edici hissetmeyen bir ""özelliği"" olmuştur. Mezar kazma sisteminden anlamlı ödüller yaratma konusundaki yetersizliği nedeniyle engellenmişti… yani şimdiye kadar.

    Balık tutmaya benzer şekilde, kademeli bir mezar kazma sistemi oluşturduk. Ne kadar kuzeye giderseniz, gömülü mallar o kadar ödüllendiricidir (garip tesadüf, ama biz kimiz ki birinin nasıl gömüldüğünü söyleyeceğiz)

    Ayrıca hiçbir mezar tamamen boş kalmayacaktır. Yine de, yanlışlıkla ölümsüzleri kazabilirsiniz, bu yüzden ayak parmaklarınızın üzerinde kalın!

    Sihirbazın Defansı

    Elemental büyülerdeki hünerleriyle tanınan Agni Ignis'in büyücüleri kendilerine saklandı. Ormanda gözlerden uzak olan bu bilge ve asil insanlar sustu, salgından sonra bir daha asla haber alınamadı.

    Şimdi, hayatta kalanlar dünyanın harabelerine geri dönerken, bazı eşsiz hazineler kendilerini gösteriyor. Şaşırtıcı bir şekilde, Agni Ignis'te artık özel bir zırh ortaya çıkarıldı.

    Agni Ignis'te Hasar Koruması ortaya çıkarıldı. Yaratılış amacı bilinmemekle birlikte, orman çalılıklarını ve bu devasa kasabanın kalıntılarını aşmayı başarırsanız, büyücülerin son hediyesini bulabilirsiniz.

    Hasar Koruması Zırhı

    Agni Ignis'in tüm sandıklarında bulunan, Hasar Koruma Kaskları ve Botları ile karşılaşabilirsiniz. Bunlar, faydalarının kesinlikle hissedilebileceği noktaya kadar Yaylardan ek koruma sağlayacak, ancak aynı zamanda PVP karşılaşmalarını geride bırakmayacaktır.

    Saldırganın yayının büyüsüne bağlı olarak, ölmeden önce bir ila iki ek atış ile daha hayatta kalabilirsiniz. Bu, PVP dövüşlerini tamamen dengelemeden oyuna biraz daha çeşitlilik katmaya yardımcı olacaktır. PVP dövüşlerinden bahsetmişken ...

    Savurma Değişiklikleri

    Sizi açık ve net duyduk. PVP savurmasının Origins'ten beri biraz tuhaf olduğu doğrudur ve önceki yamada denemek ve çözmek için yaptığımız girişimlerde bile, hala birçok göze çarpan sorun vardı. Topluluk ve personel etkileşimlerinin bir karışımı ve birçok test aracılığıyla, savurmanın daha iyi hale getirildiğine inanıyoruz.

    Elbette, bu sistem şüphesiz daha fazla incelenecek ve daha fazla ince ayar yapılacaktır, ancak sistemimizde bazı dahili kod değişikliklerinden ve sayılarla çok fazla dengelemeden sonra, daha rafine ve keyifli bir PVP deneyimine doğru ilerliyoruz.

    Havada bir durgunluk

    Geçen gün Pravus'taydım.

    Rüzgarsız sakin bir akşamdı ve sakin, sessiz kasabayı kırmak için yalnızca dalgaların yumuşak sesiydi. İlk başta neredeyse farkedilemez bir şekilde zillerin çaldığını ve tahtaların inlediğini duydum. Bir an durup ufka baktım ve kasıtlı olarak batıya doğru sürüklenen bulanık bir görüntü gördüm.

    Yıkılmadan önce denizciler bu garip manzaranın hikayelerini paylaşmışlardı. Önümde puslu bir gemi geçti. Yine de, o yıpranmış gemide kimse yoktu. Yatıştırıcı bir şekilde bir yandan diğer yana sallandı, uzaklaştı.

    Hayalet Gemi dışında ne diyebilirim ki…?

    Hayalet Gemi Geri Dönüyor

    Bir süredir etrafta olanlar Hayalet Gemiyi hatırlayabilir. Eşsiz bir cazibe, çoğu zaman dünyanın su yollarında dolaştığı görülebilir. Bir kez daha görüldüğü gibi, nereye yerleşmiş olsa da kimse bilmiyor.

    Geminin dünyaya özgü bir kargosu olduğu ve bulmanız durumunda riske değer olduğu söyleniyor. Mürettebatı ortadan kaybolmuş olsa da, tehlike hala devam ediyor ...

    Hayalet geminin dünyada kalıcı bir yer olmayacak ve dünyanın etrafında hareket edecek. Şu anda, haftada en az bir kez hareket edecek.

    Göz Alıcı Örs

    Pravus'un her iki tarafında iki büyük çöl kalesini hatırlayabilirsiniz. MineZ kadar eskidirler; haritadaki ilk yapılardan bazıları.

    Grimdale yolunda ilk kez onları yağmaladığımı hatırlıyorum, ama zaman değiştikçe onlar da yağmalamalı. Yüz gerdirme aldılar!

    Dahası, kuzeybatıdaki bir kasaba, başka bir yeniden inşa edildi. Bu sefer iyilik için! Söz veriyoruz, bu kasabayı son kez yeniden inşa edeceğiz. Yine de söyleyeyim, o kadar harika bir his ve estetik var ki, kendinizi burada daha sık teçhizatlanırken bulabilirsiniz.

    Yaz Ekran Görüntüsü Yarışması Sonuçları

    [IMG]

    LynarieZ tarafından sunulan Sercaul ve çevresinin bu güzel fotoğrafı, MineZ Yaz Ekran Görüntüsü Yarışması'nın galibi!

    Ek olarak, belirli bir sıraya sahip olmayan 14 yarışmacı şu şekilde:

    Amphethis
    Brent_Saved
    Drpineapple
    FadingGeneral
    Fridge2177
    Lil_Jeffy
    logan72700
    MrJack
    PlebZ
    popcheese
    robdoom
    ShayminPlays
    Skimanryo
    suichaso

    Katılan herkese teşekkür ederiz! Ödülünüzü talep etmek için lütfen Discord veya forumlar üzerinden JACOBSMILE ile özel mesaj yoluyla iletişime geçin!

    Kartograf Ortaya Çıkıyor

    Şu anda MineZ ekibi tarafından yürütülen birçok proje var. Bazen, bir projeden yanarız ve onu tekrar ziyaret etmeden önce ona bir süre ara vermemiz gerekir. Bugün taklit etmek istediğim iki proje aslında tükenmişliğimden çıktı.

    Haritaya baktığımda, bana her zaman hissettiren alanlar var. Esasen faydasızlar ama dünyanın önemli alanları olmalılar. Bu alanlarla ilgili hayal kırıklığımdan birkaç yeni fikir ortaya çıktı.

    İki alanın tamamen yeniden yapılması. Onları bugün size göstermeyecek olsam da, umudumun yakında çıkması olduğunu size bildireceğim. Her ikisinin de oyunda kalıcı etkisi olmalıdır. Bu değişikliklerin tam olarak nerede olabileceğini gerçekten bilmek istiyorsanız, haritanın bu bölgelerinde dolaşan tanıdık bir yüz bulabilirsiniz.

    Bu değişikliklerin eninde sonunda hayata geçmesini beklerken, şu anda bunu garanti edemiyoruz.

    Kapanış

    Temmuz ayındaki kısa aramızın ardından, MineZ'de yeni bir büyük değişiklik turuyla güçlü bir şekilde geri gelmek istedik. Oyunun bu güncellemede pek sevilmeyen alanlarına gerçekten bakmak istedik. Yeni zindanlar ve yeni kasabalar yaratabilsek de, temel oyunla ilgilenmezsek, geri kalan her şey önemsiz hale gelir.

    MineZ Ekibindeki herkesten gerçekten kırık bir rekor olarak karşımıza çıkmaya başlayabilirken, herkese sürekli destekleri ve geri bildirimleri için teşekkür etmeliyiz. MineZ'deki geniş bir konu yelpazesinde devam eden geri bildirimler, yorumlar ve endişeler, herkes için yeni deneyimler ve anılar yaratmaya devam etmemize yardımcı oluyor.

    Yukarıda da belirtildiği gibi, çalışmalarda bol miktarda proje var ve heyecanlanmak için pek çok neden var. Gelecekteki gizli zirveler ve bir sonraki adımla ilgili olası bilgiler için sosyal medyamızı takip etmeye devam edin!

    Shotbow'u uçurduğunuz için!
    Gurhann, Maashg and Spark_Warrior like this.

Share This Page