1. Want to get our most recent announcements - and XP codes - in your email?

Sign up for our brand new mailing list!

Announcement (Nederlands) MineZ: De Adventurer's Update

Discussion in 'MineZ' started by Mistri, Aug 9, 2020.

Announcement - (Nederlands) MineZ: De Adventurer's Update
  1. Mistri Network Lead

XP:
    721,705xp
    English

Hallo Survivors!

We zijn terug! Ik weet zeker dat je ons gemist hebt in juli. We hadden even een korte pauze genomen, maar wees gerust, we zijn weer terug met meer ideeën en functionaliteiten om de wereld op zijn kop te zetten.

Ik weet zeker dat je het hebt gevoeld. Elke dag wordt het weer een beetje kouder en elke dag is korter dan de vorige. Herfst komt er aan, en met herfst komt een hele reeks aan updates. Er is een hoop om uit te pakken, dus laten we meteen beginnen!

MineZ Admin Aanmeldingen

Als eerste is het MineZ Administration team op zoek naar nieuw talent dat toe wilt treden als een MineZ Mini Admin. Als je interesse hebt om mee te helpen met het beheren van het spel waar we allemaal van houden dan kun je je aanmelden!

Alle richtlijnen voor de aanmeldprocedure kan je vinden in de onderstaande Google Forms link. Zorg ervoor dat je deze goed doorleest!

We kunnen natuurlijk niet elke aanmelding accepteren, maar als je wat tijd besteed aan je aanmelding dan zou dit al een grote verandering kunnen brengen.

Klik hier om je aan te melden!

Civilian Loot Overhaul

Hoewel de Loot Overhaul Update een volledige bijstelling van Military Loot zag, en er nieuwe niveaus van armor waren toegevoegd om de progressie van loot naar het noorden beter te ondersteunen, waren er een aantal chests die behoorlijk teleurstellend waren. Deze overhaul van Civillian Loot heeft een nieuw item meegebracht dat nog nooit eerder in het spel is gezien, en welke zeker tot wat onrust in de wereld van MineZ zal leiden.

Tassen

Wacht, je maakt zeker een grapje? Nee, zeker niet! Eén van de aspecten van survival games die altijd een beetje ontbrak in MineZ is een manier om je inventory space te vergroten. We zullen daarom een compleet nieuw voorwerp toevoegen aan Civillian Loot chests (later meer hierover) in de vorm van kleine tassen! Deze tassen maken een onderdeel uit van een vergroting van je inventory capaciteit.

Je kan deze tas simpelweg in je hand houden, rechts klikken, en hebt vervolgens toegang tot een extra 9 slots aan ruimte in je inventory! Makkelijker kan het niet worden!

Natuurlijk komt zo'n drastische verandering als deze met een aantal beperkingen. Als eerste kost het 10 seconden om de tas te openen als je getagd bent met PvP. Gedurende deze periode kan je het voorwerp in je hand niet veranderen. Je kan ook maar één tas per inventory hebben, en je kan natuurlijk tassen niet in andere tassen stoppen.

Deze verandering komt als voorganger voor de MineZ Bank, waar we in de achtergrond hard mee bezig zijn. Deze tas is één van de grootste veranderingen en moet nieuw leven blazen in MineZ en de weg voor toekomstige uitbreidingen klaar maken.

We moedigen je aan om de wereld in te trekken, één van deze tassen te vinden (ze zijn redelijk zeldzaam!), en er volledig gebruik van te maken.

Drie lagen van Civilian Loot

Civillian Loot is omgezet in drie lagen: civ_common, civ_uncommon en civ_rare. Hiermee nemen we ook afscheid van civ_tool en tool_south. Maar wees niet bang! Elk van de voorwerpen in deze lagen zijn toegevoegd aan de nieuwe Civillian Loot lagen. Buttons en tassen zullen in civ_rare zitten, maar deze zullen zich nog steeds op bekende plekken bevinden.

We zullen ook enchanted varianten van Shovels, Hoes en Fishing Rods toevoegen welke de drop-kans van elk van de loot voorwerpen kan verhogen.

Deze veranderingen aan Civillian Loot geven ons een grotere flexibiliteit in het plaatsen van loot en geven ons meer ruimte om nieuwe dingen te introduceren!

Alternate Lifestyles

Wie zijn wij om jou te vertellen hoe je dit spel speelt? Ik vind dat de plezier en levensduur van een spel voortkomt uit de vele mogelijkheden en manieren van spelen dat het aanbiedt. Dat gezegd, er zijn een aantal functies en gereedschappen in MineZ die nooit echt succesvol zijn geweest. We hopen dat we met deze twee veranderingen weer wat nieuwe mogelijkheden kunnen aanbieden aan je MineZ career.

Vangst van de dag

Als je net zoals mij bent dan gooi je misschien de Fishing Rod weg zodra je iets beters vindt. De meeste spelers vissen om toegang te krijgen tot Zerbia Depths, dus wat is eigenlijk het probleem met dit simpele gereedschap? Gooi hem echter niet te vroeg weg. De wereld van MineZ zit vol met schatten... als je tenminste weet waar je moet zoeken. Met een beetje geluk en een beetje skill kan je misschien wel unieke voorwerpen binnenhengelen.

Om ons doel van spelprogressie te behouden namen we een duik in de vismechanismen. We wilden het een betere manier van looting maken. Iets dat belonend voelt als je je dobber onder ziet gaan.

De kaart is in drie gebieden ingedeeld, op basis van de Z-as. Op basis van je Z-locatie zijn er nu betere voorwerpen te vinden door middel van vissen. Je kunt dit dus zien als een soort van gelaagd vismechanisme. Spelers hebben nu de optie om de rivieren en zeeën te doorzoeken naar schatten die op de bodem liggen. Als je mazzel hebt, dan vis je iets anders dan vissen op!

Tomb Raider

Grafgraven, een andere half werkende functionaliteit, is een "feature" die nooit echt voldoening heeft gegeven. We konden nooit echt nuttige voorwerpen geven via het oude systeem... dat was tot nu.

Net zoals met vissen is er nu een gelaagd systeem voor grafgraven. Hoe verder naar het noorden je gaat, hoe beter de voorwerpen worden die je kan opgraven.

Hiernaast is geen enkel graf meer leeg, echter moet je nog steeds op passen dat je niet per ongeluk een zombie opgraaft.

Mage's Defense

De magiërs van Agni Ignis, bekend van Elemental-magie, waren altijd erg in zichzelf gekeerd. Na de uitbraak hebben we nooit meer iets van ze gehoord.

Nu dat survivors zich weer in de ruïnes van de wereld begeven worden unieke schatten ontdekt. In Agni Ignis is, verbazingwekkend, een unieke armor set ontdekt.

Projectile Protection is ontdekt in Agni Ignis. Hoewel de reden voor het maken van deze set aan armor onduidelijk is, kan je deze set bemachtigen door de dikke jungle te trotseren.

Projectile Protection Armor

In de chests in Agni Ignis kun je Projectile Protection helmen en schoenen vinden. Deze geven je extra bescherming tegen bogen. Hoewel je het verschil zeker kan merken zal het PvP zeker niet in de weg zitten.

Het ligt aan de boog van de aanvaller of je één of twee extra pijlen kan opvangen voordat je dood gaat. Dit kan helpen om mer diversiteit toe te voegen aan de game zonder PvP uit balans te brengen. Nu we het over PvP hebben...

Knockback Veranderingen

We hebben jullie luid en duidelijk gehoord. Het is inderdaad waar dat PvP knockback een beetje raar is sinds de MineZ Origins update. Zelfs door onze vorige pogingen om dit probleem op te lossen was het nog steeds niet helemaal juist. Door een mix van community en team interacties, en veel testen, zijn we van de mening dat knockback nu een stuk beter is.

Natuurlijk wordt dit systeem nog geëvalueerd, maar na veel veranderingen in de code van onze systemen zijn we goed op weg naar een betere PvP-ervaring.

Een kilte in de lucht

Een paar dagen geleden was ik in Pravus.

Het was een rustige avond met geen wind en alleen de stille geluiden van de golven die de rust verstoorde in het mooie, rustige, dorp. Het was eerst bijna onmerkbaar, maar ik hoorde bellen rinkelen en het geluid van krakend hout. Ik stopte voor een moment en keek richting de horizon. Daar zag ik een wazige afspiegeling van een object dat zich langzaam richting het westen bewoog.

Voor de neerval hadden zeelieden verhalen over deze wazige veschijning gedeeld. Voor me bewoog een schip langzaam voorbij. Het zag er naar uit dat niemand aan boord was. Het schommelde van links naar rechts terwijl het langzaam weg dreef.

Ik kan het niet anders noemen dan een spookschip.

Het spookschip keert terug

Diegenen die al een tijdje MineZ spelen herinneren zich misschien nog het spookschip. Het spookschip is een unieke attractie dat zich op de wateren van de wereld bevindt. Het lijkt er op dat het spookschip weer gezien is, maar niemand weet waar het is gestopt.

Het wordt gezegd dat het schip een unieke lading aan boord heeft dat een risico waard is om te vinden. Hoewel de bemanning van het schip is verdwenen blijft het gevaar aanwezig...

Het spookschip zal zich niet in een permanente locatie in de wereld bevinden. Het beweegt zich langzaam door de wereld. Op dit moment beweegt het zich één keer per week.

Het anvil slaan

Aan elke kant van Pravus staan twee grote forten in het woestijn. Deze zijn net zo oud als MineZ is omdat het sommige van de eerste gebouwen in de MineZ wereld zijn.

Ik herinner me nog de eerste keer dat ik ze bezocht om voorwerpen te vinden. Terwijl de tijd echter voorbijd vliegt zijn deze forten toe aan een face lift.

Hiernaast heeft een dorp in het noordwesten (weer) een rebuild gezien. Deze keer is het permanent, we beloven dat dit de laatste keer is dat we dit dorp herbouwen! Dit dorp heeft een unieke atmosfeer, misschien zie je jezelf hier nu wel vaker naartoe gaan om loot te verzamelen.

Resultaten van de zomer screenshot wedstrijd

Ingediend door LynarieZ, deze prachtige screenshot van Sercaul en de omliggende omgeving is de winnaar van de MineZ zomer screenshot wedstrijd!

In willekeurige volgorde, de 14 runner-ups zijn:

Amphethis
    Brent_Saved
    Drpineapple
    FadingGeneral
    Fridge2177
    Lil_Jeffy
    logan72700
    MrJack
    PlebZ
    popcheese
    robdoom
    ShayminPlays
    Skimanryo
    suichaso

We willen iedereen die deel heeft genomen bedanken! Neem contact op met JACOBSMILE via Discord of de forums d.m.v. een privé-bericht om je prijs in te winnen!

De cartograaf duikt op

Er wordt aan veel projecten door het MineZ-team tegelijkertijd gewerkt. Soms raken we een beetje burned-out op een project en moeten we een korte pauze nemen voordat we er aan verder werken. Twee projecten die ik wil uitlichten kwamen voort uit zo'n burn-out.

Als we naar de kaart kijken zijn er een aantal gebieden die niet helemaal juist voelen. Dit zijn nutteloze gebieden die eigenlijk belangrijk in de wereld moeten zijn. Uit mijn fustratie voor deze gebieden zijn een aantal nieuwe ideeën voortgekomen.

Twee gebieden worden volledig opnieuw gebouwd. Hoewel ik deze vandaag niet met jullie kan delen hoop ik deze alsnog binnenkort af te hebben. Beide zouden een blijvende impact op de game moeten hebben. Als je echt wilt weten waar deze gebieden zich bevinden dan kun je misschien opletten of je een bekend gezicht in deze delen van de kaart ziet.

Hoewel we verwachten dat deze veranderingen binnenkort live komen, kunnen we op dit moment nog geen garanties geven.

Afsluitend

Opvolgend op onze korte afwezigheid in juli, we wilden terug komen met een groot aantal veranderingen aan MineZ. We wilden kijken naar gebieden in de wereld die niet veel aandacht hebben gehad in deze update. Hoewel we nieuwe dungeons en dorpen kunnen maken, is aandacht besteden aan de basis van het spel ook belangrijk.

Hoewel we misschien een beetje onregelmatig overkomen, moeten we vanuit het MineZ-team iedereen bedanken voor hun aanhoudende steun en feedback. Deze aanhoudende feedback, comments en bezorgdheden over een groot aantal onderwerpen in MineZ helpt ons enorm om nieuwe ervaringen en herinneringen voor iedereen te maken.

Zoals hierboven al stond zijn er een groot aantal projecten nog in ontwikkeling en zijn er veel redenen om enthousiast te zijn. Blijf op de hoogte via onze sociale media voor toekomstige sneak peaks en mogelijke teasers van wat er nog gaat komen!

Thanks for flying Shotbow!

Share This Page