1. Want to get our most recent announcements - and XP codes - in your email?

    Sign up for our brand new mailing list!

No Prefix MineZ: Origins - Update Changelog - Türkçe

Discussion in 'MineZ' started by Mistri, May 9, 2020.

No Prefix - MineZ: Origins - Update Changelog - Türkçe
  1. Mistri Network Lead

    XP:
    717,409xp
    [IMG]

    Türkçe

    Sonunda, yolculuğun seni buraya getirdi.

    Bundan önce birkaç kelime söylemek istiyorum. Bu güncelleme birkaç yıl önce MineZ'in eski lideri Majicou'nun Gizli Güncelleme'nin ardından MineZ için bir son oyun yaratmak istediği bir fikir haline geldi. O zamandan beri, üzerinde çalışmak için güvendiği birkaç personelin tutku projesine dönüştü ve gelişti. Başladığımızda, bu güncellemeyi oluşturmanın neredeyse dört yıla yayılacağını bilmiyorduk. Bunu görmemizde yardımcı olan takımdan daha fazla gurur duyamazdım. Onların çalışmaları ve bu oyuna adanmışlığı gerçekten şaşırtıcı.

    Ben Build ekibinin yüzü olsam da, övgülerinizi hak eden sahnelerin arkasında çalışmak için sayısız ay geçirmiş olan görmediğiniz inşaatçılar, geliştiriciler ve yöneticiler. Bu güncelleme üzerinde çalışan ve bugünkü haline getiren herkese teşekkür etmek imkansızdır, ancak tüm bu yol boyunca sonsuz minnettarlığım olmasında yardımcı oldu.

    Sonunda size teşekkür etmek istiyorum, oyuncular. Klişe gibi görünse de, yıllar boyunca desteğiniz bu oyunu hayatta tutan şeydi, durum böyle görünmese bile. Bu eski kıyıları yıkamanızı ve yeni dünyaya adım atmanızı bekleyemiyoruz.


    Build Değişiklikleri

    Yenilikler:

    Güncellemeden bir hafta sonrasına kadar web haritasını güncellemeyecek olsak da, burada build ekibinin neleri değiştirdiğinin büyük bir kısmından da bahsetmeyeceğiz. Sizin keşfetmeniz ve öğrenmeniz için. Bazı genel değişiklikler olsa da kısaca açıklayacağım. Görülecek daha çok şey var.
    • Anında öldürme bulmacaları ve düşmeleri neredeyse tüm (engelleme Seviye V) zindanlardan kaldırıldı. Bu çoğu zindanda adil bir bulmaca taktiği değildi ve başarısız olunca çok sinir bozucuydu.
    • Hikaye bir süredir şifreli ve parçalanması zor. Tamamen yeniden yazıldı. Bu, MineZ: Hikayemizin mini serisinde bulabileceğiniz yaklaşık 40 sayfalık yeni bilgi ile sonuçlandı. Gerisi harita üzerinde birçok yerde bulunabilir.
      [*Çok sayıda yer yeniden tasarlandı veya ele alındı. Daha önce de belirtildiği gibi, oyunun 2012'nin geçmiş düzenlerini geliştirmesi gerekiyordu.
    • Dünyadaki biyomların beşi değiştirildi.
    • Doğuya yeni bir kasaba eklendi (yeni gelen tek kasaba bu değil).
    • Birkaç zindan kısmen güncellendi. Gelecekte daha fazlası olacak.
    • Build sunumları daha kolay teşvik edilecektir. Bunu kolaylaştırmak için, Origins'ten bir hafta sonra, konumların olması gerektiğine inandığımız belirli alanlara indirmeleri göndermeye başlayacağız. Bu dünya üzerinde bir etki yaratmak için sizindir.

    Ganimet Değişiklikleri

    Zindan Sandıkları

    Zindanlar yeniden seviyelere gruplandırıldı. Her biri ölçekleme ganimetine sahip beş seviye vardır. Bu, çiftçiliğin yan etkileri hakkında endişelenmeden sayısız zindan tasarlamamıza izin veriyor. Bu aynı zamanda spesifik olarak tekrar solo zindanlar yaratmamıza izin verir.

    1'den 3'e kadar olan seviyeler, kolay ila orta zindanlarda bulunabilir. Seviye 1 zindana iyi bir örnek, Maze of the Tenth'dir. Seviye 4 ve 5, elit zindanlar da dahil olmak üzere zor zindanlara yerleştirilir. Seviye 5'in iyi bir örneği Zerbia Depths'dir. Bu sandıklar yüksek seviye saldırı, iksirler ve yiyecekler içerirler ve yerleştirildikleri zindanlar çoğaltılamayacağından ve çok fazla kaynak, beceri ve oyuncu içerdiği için eski dungeon_in ve dungeon_out'a benzerler.

    spire_fire
    • Ateşten korunma I ve II göğüslükleri kaldırıldı ve yüzde III ve IV'e taşındı.
    • artık mil_uncommon'a benzer ganimet var
    spire_earth
    • Tüy düşüşü I ve II botlar kaldırıldı ve bazıları yüzde III ve IV'e taşındı.
    • artık mil_epic'e benzer ganimet var
    spire_water
    • Artık Derin Koşucu pantolonları daha düşük dayanıklılık ile ortaya çıkacak.
    • artık mil_rare'e benzer ganimet var
    spire_wind
    • Solunum II ve III kaskları Solunum I kasklarıyla değiştirildi
    • Solunum II ve III kaskları artık elde edilemez.
    • Solunum I kask artık daha düşük dayanıklılıkta ortaya çıkıyor
    • artık mil_epic' benzer ganimet var
    graves
    • Her türlü iyileştirici boya eklendi
    fishing drop
    • Oltalara ayartma eklendi
    Özel ganimet değişikliklerinin (kasabalar, zindanlar) burada listelenmediğini lütfen unutmayın.

    Oynanış Değişiklikleri

    PvE Hattı

    MineZ'deki yeni oyuncular için, oyunun en zorlu kısmı her zaman zombiler değil, kaybedecek hiçbir şeyi olmayan spawn banditleri olan aşırı nüfuslu spawn kasabalarında hayatta kalmak. Spawn kasabalarındaki birçok yeni oyuncu diğer oyunculara ölür, yaptıkları ilerlemeyi kaybeder ve oyundan çıkar. Bir oyuncu sunucuya ilk katıldığında değil, bir oyuncu oyunda ilerleme kaydettikçe oyunun daha zor olmasını istiyoruz. Yeni oyunculara, spawnlanmadan kısa bir süre sonra öldürülmeden oyunu nasıl oynayacaklarını öğrenme şansı vermek için PvE hattını uyguluyoruz.
    • Haritanın güney kısmı bir PvE bölgesi olacaktır. Z = 200 altındaki tüm alanlar sadece PvE olacak ve PvP devre dışı bırakılacaktır.
    • Bu bölgedeki ganimet, düşük bir seviyede ancak yüksek miktarda ortaya çıkacaktır.
    • Yeni ganimet türleri (pot_south, tool south) eklendi. pot_south I içilebilir ve patlayıcı I iksirlerine sahiptir ve tool_south alet sandıklarıyla aynı öğelere sahiptir, ancak butonsuzdur.
    Destek Kiti
    • Artık bandajlarınızı ve iyileştirici boyalarınızı destek kitinize (makaslama) saklayabilirsiniz.
    • Makasların iyileştirme kitleri ile değiştirilmesi.
    • Civ ortak sandıklarda bulunur.
    • Artık bir oyuncuyu iyileştirmek için üç farklı kez vurmanıza gerek yok. Bunun yerine, bir oyuncuya vurursanız, makasınızda depolanan öğelerden tüm efektleri otomatik olarak alacaktır.
    • Artık her iyileşme için bandaj ve boya tüketilmektedir.
    • Genel iyileşme bekleme süresi azaltıldı, ancak bir oyuncudaki bekleme süresi, kaç iyileştirici boya uygulandığına bağlı olarak değişecektir.
    Skor Tablosu
    • Artık bir skor tablosunda yararlı bilgiler görebilirsiniz.
    • Mevcut seçenekler: ping, şeker dolum süresi, hız kazanı dolum süresi, yatay kıskaç dolum süresi. Daha sonra daha fazla seçenek eklenecek.
    • /toggle komutunu kullanarak skor tablonuzda görüntülenecek seçeneği belirleyebilirsiniz.
    Radyo
    • Ender gözünün değiştirilmesi.
    • Ender'in eski gözüyle aynı şekilde çalışır, ancak artık sağ tıklayıp frekansı değiştirerek GUI'yi açabilirsiniz.
    • Basılı tutarken sohbet ederseniz, sohbetiniz yalnızca kullandığınız frekansa gidecektir.
    • Varsayılan spawn kitine eklendi. Sandıklardan elde edilemez.
    Yeni Yaratıklar
    • Husk: çölde spawnlanır, vurduğunda açlık verir.
    Adventure Modu
    • Oyuncular artık macera moduna ayarlandı.
    • Örümcek ağlarını, kekleri, düğmeleri yerleştirebilir ve demir küreği kullanarak örümcek ağlarını ve mezarları kırabilirsiniz. Ancak diğer tüm blok yerleştirme/kırma etkileşimleri artık devre dışı.
    Diğer Değişiklikler
    • Kuzeye doğru ilerledikçe zombilerin hız artacak.
    • Patlayıcı II iksirleri: iyileşme: 3.5 => 3 (kalp)
      • Bu değişikliğin temel nedeni, patlayıcı iksirinin tüm durumlarda baskınlığını potansiyel olarak düşürmektir. MineZ savaşı, taşıdığınız patlayıcı iksir sayısının bir savaş kazanma/kaybetmedeki en büyük faktörlerden biri olan patlayıcı iksirler çok bağımlı olmaya kaymıştır. Bu değişikliğin amacı patlayıcı iksirleri içilebilir iksirlerden daha zayıf hale getirmek değil, daha ziyade içilebilir ve patlayıcı savaş senaryolarına bağlı olarak net artıları ve eksileri olmasını sağlamaktır.
    • Devlerin daha fazla canı var ve bir zombi spawnlanırken bir zombi pigman spawnlama şansı %20.
    • İki blok yüksek grapple kancası artık yatay grapple olarak sayılacaktır.
      • Çakıl kanyonundaki bazı arazilerde 2 blok yüksekliğe kadar grapple'lar, oyuncuların yatay olarak hareket etmesine izin verir, ancak kancaları dikey bir grapple olarak sayılır, bu da yatay grapple'ların bekleme süresinde olmadığı anlamına gelir. 2 blok grapple şimdi yatay bir grapple olarak kabul edilir ve yatay grapple'ınız bekleme süresinde olacaktır.
    • Köylü zombiler artık spawnlanmayacak.
    • Eski istatistikler yeniden eklendi. Adınızı değiştirdiyseniz, eski istatistik sistemi UUID yerine ad tabanlı olduğundan istatistiklerinizin sıfırlanmış olabileceğini unutmayın.
    • İstatistiklerin dönüşü ile, bandit ve healer etiketi geri eklendi.
    • Dev bağlama mesafesi 200'e çıkarıldı.
    • İçilebilir Yavaşlık ve zayıflık iksirleri artık barut ile brewlenebilir.
    • PTR Boyunca yapılan diğer değişiklikler burada bulunabilir.
    • Oyun içi öneriler güncellendi.
    • Birkaç geçiş noktası varış yeri yeniden yönlendirildi. Aşağıda, şimdi yönlendirdikleri simgeler ve karşılık gelen konumlar listelenmiştir.
      • Patchwork Waygate
        • α / Alfa - Portsmouth
        • β / Beta - Anvalia
        • θ / Teta - McIovinville
        • Ω / Omega - Snow Mountain
      • Anvalia Waygate
        • α / Alfa - Patchwork
        • β / Beta - Desert Canyon Sanctuary
        • θ / Teta - Exolesco
        • Ω / Omega - Snow Mountain
      • Desert Forest Lake
        • α / Alfa - Desert Castle
        • β / Beta - McIovinville
        • θ / Teta - Exolesco
        • Ω / Omega - Snow Mountain
    • mil_swag yeniden eklendi.
    Yiyecek Değişiklikleri

    Şu anda, spawn kasabaları size durmadan tüm harita üzerinde koşturmak için fazlasıyla yiyecek verir. Bunu yapmak için gereken yiyeceği biriktirmek çok az zaman alır. Spawn kasabasında yeterli yiyecek almak ve doğrudan kuzeye koşmak yerine, oyuncuların şimdi konumlara göre duracaklarını ve haritanın kuzey kısmına ilerledikçe daha kaliteli hazırlanmış yiyecekler almaya başlayacaklarını umuyoruz. İdeal olarak, bu ilerlemenize fazla zaman katmaz. En büyük değişiklik, işlenmemiş gıdaların yığın boyutunu düşürmek ve hazırlanmış yiyecekleri güçlendirmektir.
    • Pancar: stack boyutu: 6 => 4. doygunluk azaltıldı
    • Karpuz: stack size: 4 => 2, 1 su seviyesini geri kazandırır
    • Elma: stack boyutu: 2 => 1
    • Çiğ Balık: doygunluk artırıldı
    • Cookie: doygunluk artırıldı
    • Mantar Çorbası: Açlık: 3 => 4, doygunluk artırıldı
    • Pişmiş Patates: açlık: 2.5 => 3
    • Altın Elma: doygunluk azaltıldı
    Kombat Değişiklikleri
    • W tap artık çalışır durumda.
    • Kılıç hasarı düzeltildi
      • Elmas -> Full Iron: 9 hits -> 10 hits
      • Demir -> Full Iron: 11 hits (unchanged)
      • Demir -> Full Chain: 9 hits (unchanged)
      • Elmas -> Full leather: 5 hits -> 6 hits
    • Yay hasarı biraz azaltıldı.
    • Savrulma konusunda genel iyileştirmeler
    Düzeltilen Hatalar
    • Sunucu sağlamlığında iyileştirme. Gecikmeye neden olan birçok sorun düzeltildi, özellikle de birçok oyuncu aynı anda sunucuya katılmaya çalıştığında ortaya çıkan gecikme.
    • Grapple nocheat'inde geliştirmeler.
    Sürecimiz
    MineZ için içerik tasarlamak genellikle zor bir iştir. Zindan yaratımı yavaş ve sıkıcı olabilir. Bir zindanda verdiğimiz kararlar her zaman diğerine aktarılamaz. Başlangıçtan bitişe kadar bir zindan birden fazla kez parçalanabilir ve yeniden inşa edilebilir.

    Zindanlar ilk kez Frostbain'de ortaya çıktığında, oyunda yeni bir şeyler yapmak için eşsiz ve zorlu bir fırsattı. Oyunda ilk kez hayatta kalma ve PvP dışında bir amaç daha vardı.


    Gösterilen bu zindanın en eski yorumlarından biridir. Burada açılacak çok fazla bir şey yok. Zindan oldukça basittir ve parkur, dalga odaları ve hafif bulmacalardan oluşur. Bir süreliğine senin zindanın buydu.Onlar genellikle affetmez ve eziyetten daha çok eğlenceli bir deneyimdi.
    Gizli Güncelleme sırasında, bu temel ilkelerin biraz ötesine geçtik. Mükemmel ya da her zaman eğlenceli olmasa da, zindan tasarımında daha fazla aracımız ve biraz daha deneyimimiz vardı. Burada gösterilen eski Body Offload zindanının izlenebileceği bir yol. Alacağınız tekrarlayan doğa ve mülayim deneyimine dikkat edin. Bu zindan hızla kapatılırken, daha büyük zindanlarla ilgili önemli bir sorunu temsil eder.



    Bizim için, bu eski zindanlar eğlenceli ama zorlu bir deneyim yaratmanın yanlış yolunu temsil ediyor. Bunlar tekrarlayanlardı, tekdüze aynılardı ve tekrar oynanabilirliği yoktu. Bu güncelleme boyunca, yaptığımız zindanları ve size vermek istediklerimizi sürekli olarak yeniden değerlendirdik. Sadece vasat bir hack ve eğik çizgi değil, zorlu, eşsiz bir zindan.
    Zindanların çoğunluğu eski duygularımızı yansıtırken, daha büyük, daha az güncellemeden daha rutin aylık güncellemelere geçmeye başladığımızdan, daha yeni, daha oynanabilir ve heyecan verici zindanlar - şimdi başlayarak yerini alacak.
    Tabii ki inşaa ekibinin çabalarının çoğu bu güncellemenin son oyun sonu eklemesine harcanmıştı. Bu zindan, ürkütücü, oyunda gördüğünüz her şeyden çok daha büyük ve daha karmaşık. Aletlerimizle mümkün olanın sınırlarını zorlayan, tamamlanması bile bir bulmaca oldu.

    Ne yazık ki, konseptini ve tasarımını ilk veya ikinci kez ziyaret ettiğimizde mükemmel değildi. Herhangi bir oyun tasarımcısının size söyleyebileceği gibi, yapabileceğiniz en kötü şey, değiştirme yeteneğiniz olan, ancak yapmadığınız bir şeyi ortaya koymaktır. Geçen yılın Nisan ayına gelindiğinde, Orijinlerin ikinci tekrarını yayınlamaya yaklaşmıştık. Zindan oradaydı ve işe yaradı. Ancak ayrıldı ve birleştirici bir tonu yoktu. Kalp kırıcıydı, ama hepsini iki kez hurdaya çıkarmaya karar verdik.

    Yakında piyasaya sürülecek olan, 3 yıllık çalışmanın doruk noktası değil. Daha önce gelenlerin küllerinden yeni, heyecan verici yeni bir deneyim yaratmak son 10 ay boyunca bu küçük ekibin zor işi. Ancak bunun değiş tokuşları da var. Oyunsonu zindanı açıkça toplumun çoğunluğunun yaşamak istediği bir şey olsa da, şimdi serbest bırakılamaz. Haziran ayının ikinci / üçüncü haftasında kendi güncellemesi olan MineZ: Endgame hakkında bu anıtsal zindan hakkında bir yazı alacağım.

    Onsuz serbest bırakma kararı, yakın olduğundan beri zordu, ancak oyunun buna her zamankinden daha fazla ihtiyacı var. Bu güncelleme, gecikme, ganimet, zindan veya harita hataları olsun, yaşadığınız birçok sorunu çözecektir. Onu daha da ileriye götürmek sadece sorunu yoğunlaştırır. Bunun şimdi ortaya çıkması gerekiyordu.

    Bu zindan ve içeriğinin geri kalanı için bir yıl daha beklemenize gerek yok. Arkada yakın olacak, ancak bu arada, bu size dünyadaki ve bazı zindanlarda çok sayıda yeni deneyim kazandıracak. Umarım buraya ulaşmak için gereken süreci ve son parça olmadan yayınlama nedenlerimizi anlayabilirsiniz. Bir hatırlatma olarak, Haziran ayında MineZ: Endgame hakkında bir güncelleme yapacağım.


    Son olarak

    Origins'in bize verebileceği en büyük ve en heyecan verici şey MineZ üzerinde çalışmak için yeni bir üs. Buraya gelmek için birçok cesur karar aldık ve planladık. Bu değişiklik günlüğünden başka bir şey anlamazsanız, lütfen bunu yanınızda alın; bir güncelleme yayınlamak için bu kadar uzun süre harcamayacağız. Umudumuz ve planımız, size düzenli olarak yeni içerikler yayınlamaktır. Bunun her ay veya daha fazla olması durumunda, harita yeni zindanlar, yeni kasabalar veya mevcut dünya için sürekli güncellemeler alacaktır.

    Umarız Origins çok uzun zamandır ihmal edilmiş bir oyuna hayat verir. Bunun üzerinde çalışmak bizim tutkumuzdur ve sizi keşfettiğinizde sadece oynadığınız zamanı değil, aynı zamanda birlikte paylaştığımız bu dünyayı inşa etmek için haftalar, aylar, yıllar geçirmiş insanları da düşündüğünüzü umuyoruz.

    Orada görüşürüz ve Shotbow'da uçtuğunuz için teşekkürler!

    - MineZ Takımı

    Translated by: Spark_Warrior
    Snaaaap, Maashg, Gurhann and 2 others like this.

  2. Gurhann Gold

    XP:
    863,253xp
    Teşekkürler Spark_Warrior :heart:
  3. Maashg Platinum

    XP:
    1,198,661xp
    Nice update! Huge thanks to developers and the localizer for the translate! :)

Share This Page