1. Want to get our most recent announcements - and XP codes - in your email?

    Sign up for our mailing list!

Nederlands (Dutch) Dentril's New Moon - September 2020

Discussion in 'Localized Announcements' started by Mistri, Sep 1, 2020.

Nederlands (Dutch) - Dentril's New Moon - September 2020
  1. Mistri Network Lead

    XP:
    1,695,816xp
    English

    Bericht van de Leadership

    Het volgende bericht is van lazertester, onze Lead Developer, die onlangs terug is gekeerd na een korte periode van afwezigheid.

    Hey iedereen. Als eerste wil ik Doc bedanken voor alles wat hij voor MineZ en Shotbow in het algemeen heeft gedaan. Zonder hem zou Shotbow zich in een andere situatie bevinden (of helemaal niet meer bestaan), en ik wens hem veel succes met zijn toekomstige inspanningen. Het kan soms moeilijk zijn om een team te verlaten, zeker wanneer we kijken naar de passie die we in Shotbow stoppen om zo unieke evaringen te creeëren en hierbij een community bij elkaar brengen. Echter is het soms nodig om een stap terug te zetten en te kijken naar wat er echt belangrijk is voor ons.

    Nu dat ik weer in de rol als Lead Developer stap wil ik beginnen met het makkelijker maken voor elke developer om de veranderingen die zij als belangrijk zien aan te brengen in elke game. Hiernaast wil ik ook Doc's inspanningen in het verbeteren van onze feedback loop met jullie. Sommige verbeteringen zullen niet direct zichtbaar zijn, maar ik hoop dat jullie binnenkort wel de impact er van zullen gaan voelen. Ik heb een aantal netwerk-brede verbeteringen ingepland die voor iedereen zichtbaar moeten zijn, waaronder een social framework, maar ik kan hier op dit moment nog niet verder op in gaan omdat het nog wat tijd vereist om te realizeren.

    Werk aan When in Rogue zal ook weer doorgaan, maar zoals jullie misschien merken heb ik op dit moment ook wat verantwoordelijkheden op andere plekken waardoor ik niet al mijn tijd hier aan kan besteden. Er zijn andere developers die interesse hebben in When in Rogue en hier aan willen werken en ik kijk er naar uit wat zijn naar de algehele When in Rogue-ervaring kunnen brengen.

    Voor diegenen die al een tijdje op Shotbow spelen: hallo, ik ben er weer. Voor diegenen die nog maar sinds kort op Shotbow spelen: welkom. Ik hoop dat iedereen zo enthousiast is als ikzelf voor Shotbow's volgende hoofdstuk en ik hoop dat mijn bijdrage zullen helpen om het zo geweldig te maken als ik weet dat het kan zijn.

    [IMG]

    Hey iedereen! Mistri hier — welkom bij september's editie van de Dentril's New Moon! Ik ben zelf zeer enthousiast voor de nieuwsbrief van deze maand omdat deze stampensvol zit met updates en ik kan niet wachten om deze met jullie te delen! Laten we beginnen!

    Updates
    Netwerk Updates
    Netwerk Versie Ondersteuning
    Deze maand hebben we de basisversie van het netwerk naar 1.12 gebracht. Dit maakt het voor ons mogelijk om elke verbinding van 1.12.2 tot en met 1.16.2 te ondersteunen, wat voor ons een belangrijk onderdeel is om nieuwe spelers naar Shotbow te halen. We zullen updates blijven aanbrengen in onze backend om zo de kwaliteit van de code en de efficiëntie te verbeteren om zo een betere ervaring voor iedereen te kunnen aanbieden. Als je het nog niet hebt gezien, check dan de aankondiging-thread hier!

    Clans- en Teamsectie
    Ons webmoderatieteam is bezig met een opschoonbeurt van de Clans- en Teamsectie op de forums. Als je eigenaar bent van een clan die voor juni 2020 een post heeft gemaakt, dan kan ik je aanbevelen om de aankondiging hier te lezen.

    Discord Bot Updates
    Onze Discord Bot, Chat Bot, heeft behoorlijk wat aandacht gekregen in de afgelopen weken. Naast wat backend/deployment-gerelateerde veraanderingen heeft Chat Bot ook een nieuw commando gekregen: !support. Hiermee kan je support tickets aanmaken voor MineZ en voor misbruik door leden van het Staffteam te melden. Check het in onze Shotbow Discord, als je dit nog niet hebt gedaan!

    Interne Localisatie-inspanningen
    Als je een scherpe blik hebt dan zal het je misschien niet ontgaan zijn dat onze meest recente aankondigingen in steeds meer talen worden ondersteund, waaronder Nederlands. We hebben onlangs wat hervormingen doorgevoerd in ons localisatieteam waardoor Localizers meer erkenning voor hun moeite hebben gekregen. Hiernaast hebben we deze maand ook meer Localizers ontvangen in het localisatieteam.

    Annihilation Updates
    Vorige Updates
    De Annihilation 1.12-basis update is uitgebracht. Deze update staat het toe om onderdelen uit 1.12 volledig te gebruiken binnen Annihilation. Ook was het een belangrijke stap in de richting van nieuwe features en creeëren van meer balans. Je kunt de volledige update hier lezen.

    Nieuwe Map Rotation Format
    Annihilation heeft nu een nieuwe Map Rotation Format, waardoor je de maps die je graag wilt spelen nu vaker dan ooit kan kiezen. Check de aankondiging hier!

    Toekomstige Updates
    Werk aan de volgende Annihilation Content Update, Nifty Boron, is bijna af. We zullen deze update als alles goed gaat snel voor jullie klaar hebben staan!

    Community Evenementen
    De door de community geleide Annihilation Clan War is deze maand verder gegaan met door de Staff toegevoegd commentaar. Deze maand zijn wedstrijden 12, 13, 14 en 15 live gegaan.









    MineZ Updates
    We hebben eerder deze maand "De Adventurer's Update" uitgebracht. Deze update bevat:
    • MineZ Admin aanmeldingsmogelijkheid
    • Verbeteringen van de Civillian Loot
    • Veranderingen aan knockback
    • Veranderingen aan de map
    • Resultaten van de Zomer Screenshot Wedstrijd
    • En nog veel meer!
    Als je de thread nog niet hebt gelezen dan kan ik je aanbevelen om dat nog hier te doen.

    Mine Theft Auto Updates
    De politie van Heartrow heeft beelden van beveiligingscameras vrijgegeven waarin een overval op de Royal Bank waar te nemen is. Vier verdachten werden gezien toen ze in een groen voertuig stapte na het verlaten van het gebouw. Deze verdachten hebben vervolgens het plaats delict verlaten. Als je iets hebt gezien, neem dat contact op met de politie.



    SMASH Updates
    Deze maand hebben we een SMASH Map Building Wedstrijd gehost. Deze wedstrijd is onlangs afgelopen en de resultaten zijn binnen!

    Eerste plaats - 1 maand Shotbow Subscription + 50,000 XP
    • Map-naam: Olympian Heights
    • Builders: EnderMCx
    Tweede plaats (gelijkspel) - 50,000 XP
    • Map-naam: Freezeflame Cavern
    • Builders: ChickenMac7
    Tweede plaats (gelijkspel) - 50,000 XP
    • Map-naam: Endgame
    • Builders: jckrawling en LordGarmadon2006
    We willen de winnaars feliciteren en de overige deelnemers bedanken voor hun deelname! De Shotbow staff vond het zeer leuk om alle inzendingen te zien. Prijzen zullen in de aankomende dagen worden uitgereikt!

    Statistieken
    SMASH Rankings
    De zomer is binnenkort afgelopen, zorg er voor dat je op de leaderboards omhoog klimt via ranked matches! De huidige status is als volgt:
    • Eerste plaats - Sonicboom_ met 1154 ELO
    • Tweede plaats - Viral333 met 1103 ELO
    • Derde plaats - Yesus42 met 1091 ELO
    Netwerk in het algemeen
    Teamleden-updates:
    • lazertester is gepromoveert tot Lead Developer
    • halowars91 is toegetreden tot het Netwerk Leadershipteam
    • aet2505 is weer teruggekeerd als Developer
    • 97WaterPolo en Bjarn zijn gepromoveert tot Full Developer
    • halowars91 is toegetreden tot het Junior Development team
    • Murgatron is weer teruggekeerd als Full Admin
    • Roquel, Veghetto, jiren74, dange, en Ktrompfl zijn gepromoveert tot Full Admin
    • Limepaj2 is gepromoveert tot Full Builder
    • HumorlosLP, Archi_, en Napoleon__1er zijn toegetreden als Jr. Localizer
    Overige statistieken:
    • Een totaal van 114,540,090 XP is door spelers verdiend deze maand
    • Er zijn in de afgelopen maand 2,120 spelers verbannen
    • Deze maand hadden we een spelerstop van 419 spelers op 1 augustus
    • 138 unban-aanvragen zijn deze maand opgelost
    • 7,487 unban-aanvragen zijn deze maand opgelost
    • 9 Rank Upgrade Requests zijn deze maand verwerkt
    • 3000 support emails zijn deze maand afgehandeld

    Afsluitend
    Dat was een behoorlijk lange nieuwsbrief! Er is achter de schermen nog veel meer aan de gang waarover meer informatie in de aankomende maanden zal volgen, dus zorg er voor dat je onze forums, Discord en Twitter in de gaten houdt!

    Ik hoop dat je net zo veel hebt genoten van deze nieuwsbrief als ik toen ik hem schreef! Zoals altijd, comments zijn welkom. Ik ben jullie host, Mistri — thanks for flying Shotbow!
    Outra likes this.

Share This Page