1. Want to get our most recent announcements - and XP codes - in your email?

Sign up for our brand new mailing list!

Nederlands (Dutch) Dentril's New Moon - Augustus 2020

Discussion in 'Localized Announcements' started by Mistri, Aug 1, 2020.

Nederlands (Dutch) - Dentril's New Moon - Augustus 2020
  1. Mistri Network Lead

XP:
    721,980xp
    English

Hallo iedereen! Mijn naam is Mistri, en ik ben jullie host voor de Dentril's New Moon van deze maand. Veel leesplezier!

Updates
    MineZ Updates
    Het MineZ-team heeft eerder deze maand een update post geplaatst, MineZ: Future Sight. Deze post bevat veel informatie over aankomende updates voor MineZ: informatie over nieuwe content, een screenshot-wedstrijd en nog veel meer!

Naast deze post zijn er deze maand ook een aantal kleine berichten met informatie geplaatst in het "Network Announcements"-kanaal op onze Discord server. Als je nog geen lid bent van onze Discord server dan loop je deze updates misschien mis! Je kunt aan onze Discord server deelnemen door hier te klikken.

SMASH Updates
    Een wedstrijd om een nieuwe kaart voor Smash te bouwen was geplaatst op onze forums waarmee je XP en ranks kan winnen! Meer informatie over de regels en de huidige inzendingen kan je hier vinden.

Annihilation Updates
    Er zijn meerdere tests voor de Annihilation 1.12.2 update uitgevoerd deze maand. Het werk aan deze update is dan ook bijna afgerond. Met het uitbrengen van deze update zal Shotbow ook verbindingen van 1.12.2 en hoger ondersteunen. Als je mee wilt helpen met het testen van deze update dan kun je het beste ons op Twitter volgen om meldingen over tests te ontvangen. Deze meldingen zullen overigens ook in de server zelf worden geplaatst.

Statistieken
    SMASH Rankings
    De zomer is binnenkort afgelopen, zorg er voor dat je op de leaderboards omhoog klimt via ranked matches! De huidige status is als volgt:
    • Eerste plaats - Acstes met 1105 ELO
    • Tweede plaats - Sonicboom_ met 1085 ELO
    • Derde plaats - Daggez met 1061 ELO
    Netwerk in het algemeen
    Teamleden-updates:
    • Marine_PvP en MissHilevi is toegetreden tot het Junior Developer team
    • CoastinJosh, M4bi, and Outra zijn toegetreden tot het Annihilation Mini Admin team
    Overige statistieken:
    • Een totaal van 106,650,500 XP is door spelers verdiend deze maand
    • Er zijn in de afgelopen maand 3,020 spelers verbannen
    • Deze maand hadden we een spelerstop van 432 spelers op 19 Juli
    • 114 unban-aanvragen zijn deze maand opgelost
    • 8,944 in-game reports zijn deze maand opgelost
    • 7 Rank Upgrade Requests zijn deze maand verwerkt
    Spelerstop
    Als we deze maand 750 spelers tegelijk online op onze server hebben, dan zullen we een giveaway op onze Twitter laten plaatsvinden waarbij 10 spelers kans kunnen maken op een 1 maand gratis Subscription-pakket

Ik hoop dat je deze nieuwsbrief interessant vond. Zoals altijd zijn reacties welkom. Ik ben jullie host Mistri — thanks for flying Shotbow!
    Snaaaap, Spark_Warrior and Outra like this.

Share This Page