1. Want to get our most recent announcements - and XP codes - in your email?

    Sign up for our brand new mailing list!

Nederlands (Dutch) 1.12-1.16 Ondersteuning & Annihilation Basis Update

Discussion in 'Localized Announcements' started by Mistri, Aug 10, 2020.

Nederlands (Dutch) - 1.12-1.16 Ondersteuning & Annihilation Basis Update
  1. Mistri Network Lead

    XP:
    721,705xp
    English

    [IMG]

    Ondersteuning van 1.12 tot en met 1.16
    Het moment is eindelijk daar! Shotbow ondersteunt nu alle verbindingen van 1.12.2 tot en met 1.16.1.

    Let goed op:
    • Dezelfde regels voor gemodificeerde clients blijven, zoals altijd, gelden. Als je nieuwe mods installeert dan moet je er voor zorgen dat ze onze regels volgen.
    • Met de introductie van de 1.13 update is zwemmen nu veel sneller aan de client-side geworden. We hadden de mogelijkheid om dit proberen te blokkeren aan de kant van de server, maar realizeerden ons dat dit een zeer moeilijke taak zou zijn. In plaats daarvan hebben we besloten om de 1.13+ zwemmechanismen te gebruiken op Shotbow. De zwemmechanismen van 1.12 kan je ook gebruiken. Als je echter gebruik wilt maken van deze nieuwe mechanismen, dan kun je je spel upgraden naar versie 1.13 of hoger.
    Annihilation Basis Update
    De Annihilation 1.12 basis update is nu beschikbaar! Hoewel er weinig nieuwe content is in deze update, is Annihilation nu wel beter voorbereid voor snellere & betere updates in de toekomst.

    Algemeen
    • Chat opgeschoond
    • Ruimte toegevoegd in TAB tussen team en naam
    • Informatie over het begin van de game toegevoegd aan de boss bar
    • Boss bar neemt nu af wanneer de Nexus bloedt
    • Aftellen van het einde van de game verplaatst naar de boss bar
    • Team- en phasechatlogos aangepast zodat ze het juiste formaat hebben
    • Een probleem waarbij beschrijvingen van klassen ontbrak in de selector en XP Shop opgelost
    • Zwaarden doen nu meer damage dan bijlen
    • Damage in het algemeen verhoogd om zo beter 1.7 te repliceren
    • De prijs van één Cobweb in de Weapon Shop is verlaagd van 5 naar 1 Gold
    Bug Fixes
    • Spelstatistieken werden niet opgeslagen aan het einde van een game
    • Defender/Mercenary chain armor werd niet automatisch uitgerust
    • Scorpio verstikkingsval
    • Terugkerende blokken werden permanent verwijderd
    • Ontwijken van valschade van Scout wanneer er wordt 'gebungeejumpt' over de void
    • Scout's Grapple werkt niet op verticale oppervlakten
    • Acrobat's sprong werkt niet over de void
    • Spy en Assassin behouden armor wanneer ze dood gingen terwijl hun abilities actief waren
    • Spy en Assassin verloren armor wanneer hun abilities eindigden wanneer ze andere armor aantrokken tijdens de ability
    • Clan tags werden niet weergeven in het eerste bericht dat verstuurd werd
    • 'Invalid item!' werd weergeven wanneer je over de naam van een andere speler in chat zweefde. Nu wordt de huidige Annihilation rank weergeven
    • De cobwebs van de Spider klasse konden worden gemined voor oneindig veel cobwebs
    • Spider's 'Web'-ability plaatste webs over de void
    • Wanneer je voorwerpen uit de Shop kocht met een volle inventory werd er wel Gold afgenomen, maar kreeg je het voorwerp niet
    • Gravel kan uit de wereld vallen
    • Hunter's val werd niet weergeven voor teamleden wanneer de eigenaar van de val verder dan 20 blokken weg was
    • Scorpio doelwitten werden geteleporteerd naar de Scorpio wanneer het doelwit dood ging
    • Anvils maakten geluid wanneer ze in het Nexus-gebied werden geplaatst
    Overig
    De volgende veranderingen zijn grote veranderingen in de code van Annihilation die geen effect hebben op jou als speler, maar waar veel werk in is gestoken en de server helpen:
    • We hebben het systeem dat de kaarten inlaadt geoptimaliseerd waardoor het wachten op het volledig laden van een kaart veel korter duurt
    • Scout's Grapple is herschreven en is nu hetzelfde voor zowel MineZ als Annihilation, maar anders geconfigureerd voor elk van deze games.
    • Cheatdetectiesysteem verbeterd
    Volgende Stappen
    Zodra de 1.12.2 release stabiel is en alle directe bugs zijn opgelost zal het Annihilation development team zich richten op de volgende update, met als code-naam: Nifty Boron. Deze update brengt meer balans in het spel.

    Daarna zullen we beginnen met werk aan een interactieve tutorial voor de game die nieuwe spelers kunnen volgen om een goede inleiding te krijgen in de wereld van Annihilation.

    Tot slot, ons doel is om op de lange termijn Annihilation's volledige code, waarvan sommige onderdelen nog uit 2014 komen, te herschrijven. Dit zal ons dan toelaten om nieuwe features sneller en makkelijker in Annihilation te maken.

    MineZ: De Adventurer's Update
    Eerder vandaag heeft MineZ een nieuwe update geplaatst. Je kan er hier alles over lezen.
    Outra likes this.

Share This Page