1. At this time we are unable to service emails to Outlook, Hotmail, or other Microsoft-provided email addresses. If you are using one of these providers you will be unable to /register for an account or receive password reset emails.

    If your account uses one of these providers, you can use the command /changeemail in game to change to another email account. If you did not receive your registration email, you may acquire it by resetting your password on the website once you have changed to a non-Microsoft email.

  2. Want to get our most recent announcements - and XP codes - in your email?

    Sign up for our brand new mailing list!

Annihilation 職業が反映されない件について

Discussion in '日本語' started by YUKA8610, Dec 8, 2018.

Annihilation - 職業が反映されない件について
  1. YUKA8610 Regular Member

    XP:
    15,757xp
    私は11/02頃にアサシンを買ったのですが反映されず。手順に沿って、
    https://shotbow.net/forum/p/bugs/
    に報告したのですが、まったく反応がなく反映もされていないのですがShotBow運営の方は目を通されているのでしょうか。また、/refreshも行いました。反映されないというか職業一覧には買ってないと書かれてるんですがアサシンを買う場所へ行くと買ってありますと出てしまうんです。お忙しい時期なのはわかりますが反応をしていただきたいです。返信お待ちしております。

  2. Gato Regular Member

    XP:
    100,458xp
    自分が書いたものをほぼそのまま出されるといい気がしないですね。
    自分で考えて書いてはいかがですか
  3. KissYou Regular Member

    XP:
    43,984xp
    全く同じです。解決しましたか?

Share This Page